پری ها ، دلنوشته های یک دختر

پری ها ، دلنوشته های یک دختر
دلنوشته هایی برای زنان و دختران ، اشعار عاشقانه و مطالبی برای دختران 
نويسندگان

دائم توی گوشم نق می زد و میگفت  اینقدر محتاط نباش . یک کم بی پروا و شیطون باش

بلند بخند ، توی خیابون روی جدول راه برو، برای ماشین ها دست

تکون بده ، وقتی میرسی به مغازه هایی که ترشی می فروشن برو

ناخنک بزن مزه هاشونو امتحان کن، توی ایستگاه اتوبوس بشین و به مردم

 که در حال سوار یا پیاده شدن از اتوبوس هستن نگاه کن

وقتایی که پشت چراغ قرمز هستی به ماشین های بغلیت نگاه کن

و براشون سر تکون بده ، موزیک و با صدای بلند گوش کن حتی

با خواننده همصدایی کن .

اینقدر جدی نباش مثل خانم ناظما

یادته یه بار وقتی سوار تاکسی شدی وقتی خواستی کرایه به راننده بدی

گفت قابل نداره خانم ناظم . خنده ات گرفت گفتی حالا چرا ناظم ؟

راننده گفت اونقدر جدی و با جذبه هستین که فکر کردم ناظم مدرسه مون

هستید حتی ترسیدم یه موزیک پخش کنم

بیا خوبت شد ؟؟ مردم هم صداشون از بابت جدی بودنت در اومده حتی ازت ترسیدن

بهش گفتم ، همه این کارهایی که گفتی و انجام میدم ولی نه همیشه

لازمه گاهی جدی بود. اخه  اگر بخندی میگن دختره سبکه همه اش در حال خنده اس

اگر توی خیابون روی جدول راه بری میگن ببین دختره خجالت نمیکشه با اون سنش

رفته روی جدول راه می ره

وقتی به مغازه ای می رسم که ترشی داره و ناخنک می زنم مغازه دار یه جوری نگاه

میکنه که انگار میگه باید از هر ترشی که مزه کردی بخری

یا وقتایی که پشت چراغ به ماشین های بغلی نگاه میکنم خیلی ها اصلا روشون و

 برمی گردونن و خیلی ها هم اهمیت نمی دن

خلاصه که همیشه نمی شه به دلت راه بیام عزیزم اما گاهی شیطنت میکنم

گاهی تورو بهونه میکنم و با تو شیطونی میکنم

اگه تو نبودی معلوم نبود توی این دنیا چقدر بهم سخت میگذشت

ولی بعدش همه اون کارها رو انجام دادم و وقتی عکس العملشون و دیدم گفتم نباید برام مهم باشه

از حرف مردم نباید ترسید باید خودم باشم و تلاش کردم و وقتی به این نتیجه رسیدم دیگه برام سخت نبود

نگاهشون ، برداشتشون ، برخوردشون دیگه به چشمم نمی اومد

پس خوبه با کودک درونمون شاد باشیم و بازی کنیم و از عکس العمل اطرافیان از گوشه چشم بگذریم

پس بیا امروز ببرمت بیرون ،هوا خیلی خوبه بارون میاد

برات لبوی داغ می خرم  کنار خیابون وایسیم و می خوریم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: محتاط, کودک درون, اتوبوس, لبو, شیطنت
[ دو شنبه 17 آذر 1399 ] [ ] [ پری ها ]
.: Weblog Themes By موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ پری ها، ویژه دختران و زنان ایران زمین خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 8037
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1